110908

Sitter och vaggar Freja och ska snart gå och knyta mig själv också. Lillan har somnat för 20 minuter sen, alldeles för sent tycker jag. Jag skulle vara så nöjd bara hon ville somna runt 22. Det händer ibland så jag hoppas det blir allt oftare. Felet ikväll var att jag trodde hon somnat in ordentligt för natten där vid halv tio, men hon vaknade efter 30 minuter och totalvägrade att somna igen. Så hon fick sig en liten powernap så hon kunde hålla ut till nu.

Idag har vi haft en lugn och skön hemma dag. Lite lätt städning och lite tvättning. Ute har det regnat till och från, och löven har börjat falla. Inte så konstigt med den blåsten som är, men oerhört deprimerande. Sommaren är slut på riktigt. Nåja, egentligen gillar jag hösten också, det tar bara lite tid att hitta till höstmyset.


Freja har förresten börjat mysa med sin snutte! Så sött! Hon kommer nog bli en tumsugare med snuttefilt i slutändan. Det där med napp går inge vidare.

Kommentarer
Postat av: annika

sötis freja. valter gillar inte alls nappen så jag hoppas han inte kommer på tummen. för nu har jag gett upp hoppet om tutte...

2011-09-08 @ 09:28:14
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

Ja, dom är ju för sköna våra småstjärnor! Hoppas ni hittade lite kul att shoppa idag. Fan vad hurtiga vi har blivit, gumms! Vi ökade ju på till 7 km idag... Blir det milen imorrn då? Kram å hejs å tack för idag!

2011-09-08 @ 19:31:06
URL: http://hannahaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0