ERGObaby

Äntligen har jag vunnit mig en ergonomisk bärsele! Det blev en Ergobaby organic. Har varit lite i valet och kvalet om jag skulle ha en Manduca eller Ergobaby, nu blev det som det blev eftersom jag hittade en till rätt pris. Jag tror egentligen att båda är bra för avlastningen. Jag har en vanlig Babybjörn, men jag får ont i axlarna när jag bär en längre stund i den, och med min lilla tjej som inte alltid tror sig i vagnen vill jag ha något bra att bära i.
Organic Twill Dark Chocolate with Kona Coffee Lining baby carrier


Lillan har totalvägrat sova på dagarna under söndagen och måndagen. Det resulterar så klart i en övertrött och gnällig dotter. Hon har trots det somnat som hon brukar på kvällarna. Annars brukar hon aldrig kunna somna när hon blir så där övertrött. Idag har hon lyckats sova några gånger, till o med en 2 timmars lur mitt på dagen. Herregud vilken skillnad det är! Vilken harmonisk tjej det varit idag! Hon har trott sig själv i babygymmet och även i vaggan. Nu hoppas vi det fortsätter så här. Nätterna har hon fortsatt sova 8-10 timmar i sträck. Det hoppas vi verkligen fortsätter!

Idag har vi varit och grattat mormorn som fyller år! Vi var egentligen och tjuvgrattade hon igår redan när hon var ledig hela dagen, men det är klart vi måste fara och säga grattis rätt dag också!

Nu ska jag sätta mig en stund framför teven innan det är dags att sova för mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0