Premiärer!

Vi hade premiär på Storheden idag, jag och Freja. Det gick så bra så, och hon sov gott hela tiden:) Erik var och inhandla material till väggen på övervåningen under tiden, så nu kan jag snart stänga om mig på nätterna när han börjar om att jobba. Ska bli ruskigt skönt att slippa oroa sig för att katten är inne på nätterna. Och underbart att kunna stänga ute djuren överhuvudtaget från sovrummet. Visst, jag har alltid tyckt om att Vilja sover i sovrummet med mig, men det är inte värt allt hundhår som blir. Och nu när lillan är här känns det bättre om vi har ett djurfritt sovrum. 

Jag tog mig ut på första barnvagnsprommisen igår också. Så mysigt! Funderar på att ta mig en nu ikväll också, om bara vinden vill avta lite grann. Tyckte faktiskt det gick helt okej att gå, så länge jag fick gå sakta och med små steg. Får jag bara läka klart och stygnen släpper ska det bli mer fart!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0