Älskade Lillstrumpa!

Erik har börjat om att jobba, så vi är hemma själv nu. Bara mig själv att lita på. Lite läskigt måste jag säga. Igår behövde vi dock inte vara ensamma så mycket då vi hade folk här nästan hela dagen. Solbritt, Veronica, Staffan, mamma o pappa och Eriks mormor. Skönt med lite sällskap! Däremot var det nästan som om lillan kände på sig att pappa inte var hemma igår. Hon vaknade 3 timmar tidigare än vanligt (förvisso inte tidigt för det, eftersom hon brukar sova till 11.30 oftast) Sen var hon vaken nästan hela dagen, tog bara små tupplurar på 20-30 min och sen skrek hon hela kvällen lång och ville bara snutta. Klockan blev två innan hon somnade ordentligt, och jag, jag var hur trött som helst! Jag tror hon var övertrött och inte riktigt kunde slappna av därför...så vi får hoppas kvällen blir bättre idag!


Freja & Pingu kom bra överens;)

Imorgon ska vi och hälsa på Frejas tremänning Valter. Det skiljer bara en vecka mellan dem. De kommer ha så kul tillsammans när de får växa till sig lite:) Ska bli kul att se han igen, jag träffade dem på bb när han var alldeles nyfödd, och vi var inne för att sola Freja. 

Nä, nu ska jag passa på att krypa ner i soffan en stund medans lilldamen min sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0