Lillstrumpan min.

Lillstrumpan sover. Badet tog visst knäcken på henne. Men hon gillade det idag igen. Så kul att se hur hon riktigt myser i vattnet. Och ler. Hon har börjat le! Och det känns så -förbannat- bra i mammahjärtat när hon ler! Och hon har börjat prata, och det är så mysigt! Det är inte mycket eller ofta, men ibland försöker hon


Hormonplitorna ser bättre ut idag också. Om det är prickarna som är färre, eller om det bara ser bättre ut för att det röda lagt sig var en annan femma. Hon verkar då inte vara besvärad av dem, och det är ju huvudsaken!

Nu väntar vi på lillans mormor. Jag ska sätta upp gardinerna i tv-rummet under tiden hon är här och myser med Freja. Det är dags för amningsstund nu igen, så det är bäst jag går innan det blir allt för arga toner.


Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt att få ett leende! Dit har vi inte kommit riktigt än, men snart :)

Ikväll när jag äntligen skulle slå mig ner i soffan fick jag torka kräk-bajs-kiss kalas. Roligare kan man ju ha. Men efteråt är han så nöjd så nöjd :)

2011-06-14 @ 23:15:05
URL: http://www.pysselbloggen.blogg,se
Postat av: Hanna

Mysig bild!

Jaha, både C och svärmor har letat på apotek men det är säkert olika från apotek till apotek. :) Vi kom hem igår, imorrn kanske? Fredag ska vi beställa tapeter, träffa prällen inför dopet och lite så...

2011-06-15 @ 12:03:28
URL: http://hannahaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0