Semester!

Äntligen är Erik hemma! NU börjar semestern! Han har egentligen varit ledig en vecka redan, men har planterat skog i fyra dagar. Lillan är nöjd att ha pappa hemma, och så även jag!:)

Vi har inte mycket till planer inför helgen. Tillåter vädret imorgon blir det kanske loppis och kyrkmarknaden i Öjebyn. Annars blir vi bara hemma. Ska iaf försöka ta mig ut till Trundöbron och fiska lite. Jag är så fiskesugen så det är inte klokt. Också kanske vi börjar planera inför dopet. Försöker bestämma ett datum till och börja med. 

Nu ska jag iaf försöka planera ihop dagens middag. Är väldigt oinspirerad, så det blir nog väldigt enkelt. Mat i den här värmen är inte så lockandes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0