2011

Så var jul och nyår över för den här gången! Tänk, nästa jul har vi en liten en att fira med! Så mysigt!
Den här julen har vi firat med sötaste Lilly-Ann. Mysigare och gladare tjej får man leta länge efter!
Idag har jag äntligen tagit mig för att plocka bort julen också. Så skönt att bli av med den! Och vilken tur att jag inte hade plockat fram så otroligt mycket för en gångs skull!
Vi har hunnit med att inhandla barnvagn nu också. Det blev en Emmaljunga edge duo. I brunt och den är så fin! Nu försöker vi bara lära katten att det inte är en sovplats för henne. Går faktiskt hyffsat bra. Sen var vi även upp till Ikea i måndags och hade egentligen tänkt handla både det ena och det andra. Hem kom vi med en garderob och ett skötbord. (såklart inte det jag hade tänkt mig när vi for iväg) Så, det får helt enkelt bli en spjälsäng från Barnens hus nu. Trots att de kostar nästan dubbelt motför Ikeas.
Här är en bild på Elin, Hanna och mig med våra magar.
V22, v25 och v30!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det är def en hel massavis med år sedan vi träffades..har ju hunnit med både en hel del år i sthlm, men även lite över ett år i oslo.. fastnade tillslut i karlstad.. konstigt hur det blir! Dock har jag ju alltid tittat till din blogg lite nu och då så helt ouppdaterad är man ju inte.. Men hålla bebbe hemligt sådär länge på en blogg tycker jag är imponerande! =) men som man längtar nu! =) Mådde illa i början, men sen har jag mått så himla bra.. nu börjar det väl dock vara lite trångt där inne, men antar att den tiden är inne!

2011-01-11 @ 20:45:26
URL: http://jempzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0