Gonatt!

Trött så trött...på väg mot sängen känner jag.
Har inte hunnit med min tupplur idag så det är väl kanske inte så konstigt att ögonen går i kors nu...

Jag hade iaf turen att bli bjuden på middag hos Eriks mormor idag. Ooooh så god mat! Måste prova göra det hemma någon gång. Efter det hamnade jag hos mamma o pappa ett tag. 

Himlarns vad man drömmer mycket nu för tiden förresten. Allt möjligt, vissa gånger mer underligt än andra. I natt avverkade jag bland annat Jula. Jag började om där, fast ingen annan än jag själv visste det i princip. Tja, jag vet ju att jag saknar bygget, så det var väl kanske inte så underlig dröm i sig. Dock hinner jag alltid med betydligt fler än en dröm per natt. 

Nä, sova var det. Och imorgon håller vi tummarna för att posten kommer med mitt paket! Har väntat på det i flera dagar nu...otroligt att postgången i sverige kan ta så himla god tid på sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0