20110201

Efter en heldag på stan och besök hos mormor och morfar så blir det lätt lite knepigt med tiderna. Min "mittpådagenvila" som jag allt som oftast har blev förskjuten till halv fem. Och två timmar framåt. Inte bra tid att sova på. Jag hade säkert sovit ännu om det inte var för att pappa kom förbi och väckte mig.
Det resulterar så klart i att jag inte heller hunnit göra dagens skola. Så den har jag nyss tagit tag i. Dock är dagens lektion genomgång av ett löneprogram, och jag fastnar allt för lätt i sånt och tiden flyger fram. Bra, för det mesta. När man lastat in middagen i ugnen är det inte fullt lika bra att glömma bort tiden. Nåja, det löste sig. Fick gräva fram en minipizza från frysen istället.

Idag har jag varit till mvc också och allt verkade så bra. Dock kollade hon inget blodvärde vilket jag tycker var lite underligt? Trots det fick jag iaf börja med järntabletter nu, men jag skulle inte behöva ta varje dag om det krånglar med magen eftersom jag alltid haft så bra järnvärde tidigare. Så fick jag lyssna på lillhjärtat också! Så mysigt! 160 slag/minut låg hon på idag. Sen började mätningen av sf mått idag också, 25 måttade hon upp till.

Däremot var hon rätt säker på att det var foglossning som besvärar mig både i ryggen och framtill. Inte roligt alls. Jag har hållt mina tummar och tår på att det inte skulle vara fogarna redan nu. Det är ju trots allt 14 veckor kvar. Ska iaf prova på ett stödbälte, så får jag hoppas på att det lindrar litegrann.
Nu sparkas det för fullt i magen. Så otroligt mysig känsla! Jag blir alldeles lycklig varje gång hon kickar till! Lillhjärtat vårat!

Kommentarer
Postat av: Iricha

ÅÅhh vad mys! Ska på fredag jag!! :D



160.. de lät som ett tjej-hjärtljud. Som man brukar höra...När jag var sist så tror jag de låg på 148 eller något sånt.

Prommisar hjälper mig iaf. Ett sånt bälte kan vara jätteskönt att ha på sig just för extra stöd för rygg o hålla upp magen. Kramkram

2011-02-02 @ 18:27:37
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0