Dopklänning

Underbara vår! Solen har gassat hela dagen lång och det bara rinner vatten från gården! Jag blir lycklig i hela kroppen! Svanarna har också hittat hit nu och lagt sig på sin plats nere i Rosån. Får se hur länge jag är lycklig över det, då de brukar spela på ganska bra på nätterna.

Jag var och inhandlade dopklänning idag eftersom det var 25% rabatt på hela köpet. Den är så vacker!



Köpte mössan till också.



Bild från www.kappahl.com

Älskar deras serie Vintage Stories kollektion!


Nu ska jag gå och mysa ner mig i soffan då älsk äntligen kommit hem! Han var så snäll och kocka middag åt mig när jag blev lite ledsen för att jag brände min fryspizza. Han är bara bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0