April

Lördagkväll, och jag har inte gort något vettigt på hela dagen känns det som. Jag som till och med har gjort upp en lista på saker som ska fixas. Jag började rensa lite lätt uppe i skåparna på förmiddagen, men eftersom det inte är allt för skönt att sitta framåtlutad på golvet nu mer så slutade jag ganska snabbt med det också. Sen tänkte jag hela dagen att jag ska byta gardiner. Men, jag somnade på soffan i stället. 

Sen gick vi över till Staffan och Carin och hälsade på, grattade Felix och mådde gott ett tag:) Och därefter har inget mer än middag inträffat. Synd jag inte lyckades utföra mer idag när det ändå varit så trist (men ändå välkommet) regnrusk. Imorgon har de lovat sol och många plusgrader så då lär det inte bli mycket gjort inomhus. 

Jag är färdig med skolan nu också, dock tror jag inte jag fixade sista provet. Jag har däremot inga planer på att skriva om det om så är fallet...jag var in och anmälde mig som arbetssökande direkt efteråt, så nu får vi se hur länge det tar innan de kallar mig till handläggare och a-kassan kommer igång. 

Var till Mvc i veckan också, allt verkade som det skulle. Det är alltid så mysigt att få höra hjärtljuden:) Men fy vad ont det gör när hon ska klämma och känna hur liten ligger! Det närmar sig nu...mindre är 7 veckor kvar till dagen D! Sen får vi väl se när liten bestämmer sig för att komma ändå, det kan ju helt plötsligt bli en liten junibebis! Jag längtar så otroligt! Jag börjar vara lite less på att inte få sova ordentligt och alltid ha något som trycker under revbenen. Dock är jag inte det minsta less det underbara buffandet och bökandet i magen. Jag kan ligga långa stunder och bara titta på hur magen far omkring! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0