Det är nära nu!

Det tar sig. Snart är vi klara här i huset! Fönstrena är bytta och pappa håller som bäst på med insidan. Smygen satte vi dit igår och hann även börja med fodret. Svärfar skulle, om jag förstod det rätt, börja med utsidan till helgen, så då är det inte alls mycket kvar!
Så snart ska jag lägga upp lite bilder!:)

Idag ska jag fara och hälsa på Malin och Lucas. Ska bli så kul!

Annars har jag snurrat dygnet totalt, fast åt rätt håll den här gången! somnar senast runt 22.30, och det är absolut senast, och vaknar runt 7. Vistt skulle jag ofta kunna sova längre, men jag har väntat på rörmokarna nu i tre veckor och jag vill absolut inte sova när de stiger in genom dörren.
Men nu, nu är de äntligen här idag! Så snart har vi äv
en nytta av bergvärmen på övervåningen!:)


Nåja, färdigsurrat för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0