Snart är det dags!

Bankbesök och utomhuspyssel är vad dagen bestått av idag! Jag har roat mig med att köra trimmern idag. Jag kan inte rå för det, jag tycker det är grymt kul att gå runt med den! Det är väl kanske för att det blir så stor skillnad när man farit fram med den? Nu behöver bara resten av gräsmattan klippas också:)

Partytältet står uppställt nu också, Erik och Felix byggde ihop det medans jag sprang runt med trimmern. Så det känns riktigt bra. Alla steg gör att det känns närmre och närmre. Och nära är vi! Nästa vecka drar vi igång!

Ikväll har vi varit över hos Staffan och Carin. Surrat lite grann och sen hade jag och Carin en rundvandring bland rabatterna. Åh, hon har så mycket fina växter! Jag sitter här och vill ha en ny fin blombänk invid huset, men det känns inte som ett projekt som blir av de närmsta åren iaf.

Nu är det dags att sova. Jag har varit så himla trött hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag tycker det är dålig uppdatering här på bloggen! ;P

2010-07-09 @ 15:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0