Livet som arbetslös

Eller arbetssökande, mellan två jobb, eller vad man nu vill säga.
Tja, vad finns det egentligen att säga om det? Jag är inne på mina andra vecka sedan jag lämnade in min uppsägning. Och dagarna bara springer iväg. Jag har varit på arbetsförmedlngen och anmält mig som heltidsarbetslös, och de verkade inte veta vad de skulel göra av mig. Happ. Skulle bli kontaktad av min handläggare, men jag har än inte hört ett sus där ifrån.

Jag har iaf hunnit vara på Lucas dop, 20 års kalas och 80 års kalas sedan sist. Nu till veckan är det dags för 18 års firande också!

Det får räcka så för den här gången, nu ska jag se på FlashForward och tugga torkat nötkött:)

Kommentarer
Postat av: Laura

Hej Maria!



Förlåt att jag inte har svarat på din kommentar som du skrev för jättelänge sedan, men bättre sent än aldrig i alla fall!



Hur är det med dig nuförtiden? Jobbsökande är verkligen inte enkelt, men jag håller tummarna för att också du hittar något ställe där du trivs och får en schysst lön! Försök att njuta av tiden här "mellan två jobb" också, livet är inte bara jobb! ;)



Kram!

2010-04-05 @ 15:49:24
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0