Söndag

Jag har egentligen inget vettigt att skriva. Helgen har varit ganska händelselös, jag har jobbat och kom hem med en grym huvudvärk igår. Så jag sov, i den mest obekväma ställningen. Jag vaknade efter en timme med ännu mer huvudvärk, men den släppte som tur var när jag fick huvudet i lite mer normalt läge.

Jag har faktiskt köpt mig en vinterjacka. På rea som tur var, jag gillar den, men jag har ändå inte riktigt bestämt mig om jag ska behålla den. Jag tänkte ta en runda på stan imorgon och se om jag råkas ramla över någon annan. För jag vill på ett sätt ha en lite längre modell. Fast egentligen vill ja ha en sån här kortare också. Men, som arbetslös så har man ju inte hur mycket pengar som helst att sprida runt sig, så jag måste välja en modell.

Nä, nu ska jag sluta svamla här. Försöka hitta någit vettigt att se på tv, eller krypa ner i sängen och läsa i boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0