Nytt år - igen!

Så har jul och nyår passerat. Det har varit lungt och skönt, och jag har njutit av att få umgås med släkt och vänner. Julafton spenderades hos mamma och pappa för att senare på kvällen titta förbi hos Eriks familj. Jag har fått jättefina julklappar, så jag måste ha varit snäll:)
Nyår var också en riktigt lugn kväll som vi tillbringade hos mor o far. Spelade Wii mest hela kvällen. Men det tog vi igen på lördagskvällen när vi hade Nettan och Martin här på middag samt lite alkoholintag.

Ja, som sagt, det har varit lugna veckor, men mycket fara runt och hälsa på alla. Vilket jag tycker är jättekul. Men det bästa med det hela är ändå att jag fått ha Älsk hemma i nästan tre veckor nu. Det är underbart om något!


Idag har vi varit förbi hos Malin och Lucas. Han är så underbart söt! Har fotat han en del, men jag lägger inte ut några bilder då jag inte vet hur Malin och Tobbe ställer sig till det?
Det är nu svårt att sluta titta på en sån liten söt bebis:)


God fortsättning på det nya året till er!



Kommentarer
Postat av: malin

de är väl klart du får lägga ut bilder =)

2010-01-06 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0