Fredag

Älsk är hemma igen, underbart!

Igår for ´jag till Storheden med pappa för att handla. Vi var in på jobbet mitt också, och jag tror seriöst att vi var där i nästan två timmar. Pappa surrade på med grabbarna på jobbet och funderade både en och två varv på vad han skulle handla. Sen uppsökte jag systemet, och tur är det att vi inte är storkonsumenter av alkohol! Nåja, det är värt pengarna ibland trots allt:) Brorsan ringde och sa att de hade kommit hem från Sunderbyn nu så då for vi dit en sväng och hälsa på. Alltid lika mysigt att umgås med barnen:)
Vad som däremot var mindre kul var att det satt igång magsjuka medans vi var där. Hoppas jag klarar mig! Jag är hellre förkyld i två veckor än magsjuk i två dagar. Det är bland det värsta jag vet!
Hoppade i duschen så fort jag kom hem, spritade mig - både ut och invändigt:) Ja, vi ser ju, jag har ju tur om jag klarar mig eftersom jag satt och mös med lilltjejen när det bröt ut.

Idag har jag inga större planer. Jag har tränat lite på Wii:et och ätit frunch. Nu ska jag se till att älsk stiger upp också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0