Brrr

Lite för kallt idag för min del. Vintern bjöd på härliga -33 idag när jag skulle till jobbet. Dock visste jag inte det förens jag redan var ute i bilen, så jag var väldigt vintrigt klädd med arbetsbyxor i tunn bomull och kortärmad skjorta under jackan. Och mössa och vantar förståss. Jag frös , frös också frös jag lite till. Vi tog bilen över till Max på lunchen och efter det fick jag aldrig upp värmen. Jag blev tvungen förhandla mig till att få köpa ett underställ att ta på mig. Normalt sett får vi inte handla på arbetstid, och handlar vi under lunchen så måste vi bära sakerna till bilen. Men jag tackar för det här undantaget, för jag fick tillslut upp lite värme i kroppen.

Ikväll har vi ätit gomiddag, oxfilé och potatisgratäng. Och det blir lunchlåda till mig imorgon också, helt perfekt! Sen är det helg och ledighet! Helt perfekt! (förutom att älsk far på måndag igen, =( det är ju inte så roligt. )


Nu ska jag slå igång projektorn och spela lite Wii.

Kommentarer
Postat av: Laura

Haha, oh ja, reseledaryrket är väldigt stressigt och man har varken regelbundna arbetstider eller mycket till privatliv, och det är nog just därför som det passar bäst för singlar i 20-årsåldern. :) Jag jobbade i två år och det räckte för mig, men visst var det en erfarenhet för livet och visst var jag med om mycket under den tiden, så jag ångrar det inte! Dessutom så träffade jag ju Ahmet tack vare just det jobbet! :) Men nu skulle jag nog inte heller vilja jobba som reseledare mer. :)



Vad roligt, då är ni ju hemmastadda i huset redan! Hoppas att köpet blir av snart då!



Ha det bra!

2010-01-09 @ 22:35:53
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0