Jokkmokksmarknad?



Jag är lite sugen på att besöka Jokkmokksmarknad under helgen. Jag har varit dit en gång tidigare, på yxkastning mitt i smällkalla vintern. Däremot var jag för liten för att ha börjat tävla själv den gången. Jag minns bara att det var svinkallt, och maten vi beställde blev kall på en gång där vi stod utomhus och åt:)

Dock känns det som att den enda dagen som gäller är imorgon. Nån som är sugen?

Planerna för idag är väldigt små. Jag ska skriva om mitt CV så det ser lite bättre ut. Också ska vi troligtvis förbi cafét en sväng. Och sen vet jag faktiskt inte.


Jag är ju inne på att byta mobil. Har en på jobbet som är intresserad av att köpa den. Men då återstår frågan, HTC Hero eller Iphone? Jag har alltid lutat åt HTC, men samtidigt känner jag att alla gör apps till Iphonen först. Kanske det kommer till Android så småningom också. Med min beslutsångest blir det inte ett lätt val.

Nu ska jag ut med Vilja en sväng!

Kommentarer
Postat av: Madde

hej gumms! är allt bra med dig, är in ibland å läser på din blogg... kul att uppdatera sig lite grann när det inte är så ofta vi ses =) såg att du skulle/har skrivit CV, vad ska du söka för något? jobber eller utbildning? ta hand om dig, kram!!

2010-02-10 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0