.......

Så jag sovit i natt! Det är helt galet, ögonen ramlade igen för mig innan tolv - bara det är ju en bedrift för mig! Jag hade ställt larmet kl 9, men jag fick inte upp ögonen så jag somnade om till strax baki tio. Jag tror det ringde så jag vaknade, men jag vet inte. Jag sov alldeles för hårt för att registrera. Kanske inte så konstigt med tanke på hur dåligt jag sov natten till igår.

Idag skulle jag dammtorka och skura, det har jag inte hunnit med än. Jag har varit till Luleå och handlat, också var jag in på jobbet en sväng. Jag fick lite krypkänslor i kroppen, men jag vet att det är fler än jag som tycker det är underligt.

Hur som helst, nu ska jag börja dammtorka. Roligare kan man väl ha det, men det är ju ett ont måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0