Grillpremiär!

Oj, veckorna rullar på. Bloggen har hamnat lite i skymundan, mycket för att jag tänkt byta bloggportal men aldrig hittar någon jag är nöjd med. Jag har testat på både blogspot och wordpress men ingen av dem känns riktigt bra. Måste nog testa lite mer.

Det har iaf varit en lång vecka. Älsk har ju fått bila upp, ner och upp igen pga av askmolnet. Så han for redan söndagförmiddag för att komma hem sent torsdagkväll. Nåja, nu ska de förhoppningsvis få flyga till veckan.
Vulkanen ställde till med lite runt om Europa kan vi iaf lungt konstatera.

Jag har träffat min jobbcoach första gången i torsdags. Och jaa, jag vet inte vad jag ska säga om det. Hade jag fått välja hade jag nog helst stått utan en sån. Men - jag ska inte döma ut det än, det kanske är riktigt bra ändå. Vad vet jag efter en träff menar jag?

Sen har jag även varit och hälsat på i Vitå. Mysigt att spendera en dag med barnen:) Den innehöll allt från cykelturer, stenhoppning, tvspelsspelande, hopprepande till hundlek. Vilja och Molle kom riktigt bra överens och lekte så fint på gården hela dagen. Jag kom hem med en trött hund!:)
Sen bar det av in till Piteå för att skjussa Felix på träning. Väl där ringde jag Madde och fick sällskap på en prommis genom stan. Tack för sällskapet Madde, GULD värt!:) Och vi måste försöka hitta på något framöver!

Annars har det varit påskledigt här också. Firade nybliven 18 åring och hängde mestadels hos svärmor och svärfar den veckan då Jocke och Ariane var uppe och hälsade på. Också fick jag äntligen träffa Lilly-Ann! Underbara barn! Så otroligt mysig och glad!
Jag påbörjade min pokerkarriär med några experter runt bordet. Och min karriär inom poker blir nog inte lång för jag vet inte riktigt vad jag gör. Men det var rätt kul ändå:) Synd att det är så sällan vi ses för jag gillar dem starkt!

Idag har jag varit på loppis i Arcushallen. Fyndade två lackhyllor, en sykorg och en minibyrå. Helt perfekt då det faktiskt var saker jag behöver!

Nä, nu muttrar Vilja, dags att gå ut en sväng med andra ord.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0