Ikeatripp

Tänk att man alltid lyckas hitta saker att handla på Ikea, trots att man sagt innan man for att man inte behöver något speciellt egentligen. 1400:- klarade jag av att spendera ändå, och mer hade de blivit om jag inte snålat ihop. Jag vill som handla en massa fina saker, men det känns samtidigt onödigt innan renoveringen är gjord. Jag menar, jag kanske vill ha helt andra saker då?
Så jag plockade mest hem "osynliga" saker idag. Förvaring till skafferiet, laptop bricka för när man har datorn i knät (vilket jag allt som oftast har, och den blir brännhet efter en stund) helt underbart fina sängkläder, en lampa till hallen, fikafat och lite annat smått och gott:) Åh, jag gillar verkligen Ikea och jag kommer typ spendera en hel helg där efter vi renoverat klart. Jag är lite smått sugen på ett Ikea kök, just för att de har så mycket bra tillbehör, men då har de så klart inte det träslaget vi pratat om, så det blir nog ändå något annat kök för våran del.

Nåja, nu väntas jobb ons-tors, sen är jag ledig hela helgen lång! Underbart skönt, och jag har gett mig fan på att jag ska göra palt. Får se hur det funkar på färskpotatis. Om nu inte svärfar har några potatisar kvar som jag kan göra på:)


Det snöade löv idag och det var så veckert. Hösten har ändå sin charm på något sätt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0