Tisdag 27/10

Åh, snart är det torsdag igen! Jag längtar så tills älsk är hemma igen!

Idag har jag försökt vara lite produktiv och avverka lite saker som legat på hög. Sånt där som man lätt tänker "jag gör det imorgon istället. Men nu är det iaf gjort. Jag har till och med kommit mig för att lägga ut systemkameran på Blocket. Så är det någon som är intresserad är det bara höra av sig. Den säljs med alla objektiv, komplett i ett paket.

Jag har också hunnit med en prommis i regnet. Vilja var lycklig och fick springa fritt i skogen. Nu ska jag sätta mig och fortsätta med min virkning. Andra muminen är snart klar, och den här blir lite bättre i storlek:)


Kommentarer
Postat av: iricha

Du och Malin är ju virkningsexperter snart! Så duktiga!!

2009-10-29 @ 06:59:00
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0