Ledigt

Hm. Jag skulle alltså tvätta, hänga upp gardinerna, promenera och fara in till stan idag. Jag har hunnit tvätta och en prommis med pappa och Vilja. Pappa kom på att han skulle fixa och byta lampa åt mig i bilen, men det visade sig inte vara så himla enkelt. Det var något som var väldigt galet med själva fästet till lampan, och så hade en säkring gått. Men att ta sig till säkringarna var inte så himla enkelt. Nåja, efter två timmar så funkar iaf mitt bakljus igen:) Och snart kommer förhoppningsvis svärmor hem med en ny sån där lamphållargrej också så vi får byta den.

Nåja, nu ska jag steka köttet, sen ska jag ta ett ryck och försöka få upp nå gardiner innan Desperate Housewifes börjar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0