091013

Dagarna passerar så fort, normalt sett kan jag stundvis tycka det är ganska skönt, men nu vill ja dra ut på dem. Det är ju sista veckan jag har kvar att jobba på högre procent. Söndag är sista dagen och det känns sjukt ledsamt. Kommer kännas jättetomt att inte vara där på vardagarna och träffa alla. I veckan har jag då kunnat prata med min kassachef om det utan att tårarna började rinna. Jag tror mina kassatjejer också tycker det är tråkigt.

Till något annat, lite roligare kanske. På torsdag ska jag och Malin till Ikea. Det ska bli så kul:) Jag hade tänkt kolla på ett skrivbord och garderob. Sen vad jag lyckas få hem i bilen, det var en annan femma. Annars hittar jag säkert annat att plocka hem. Jag är inte orolig så att säga.

I helgen sydde jag äntligen gardinen till lillfönstret också. Den blev rätt bra, men tyget var inte roligt att sy i. Nåja, nu hänger den då där den ska vara. Fick massa fina tyger av mormor idag som hon hade skickat hem med mamma. Måste kolla hur stora de är, för jag vet redan vad jag skulle vilja göra av flera av dem:)

Förresten har min dator lagt av. Typ igår, typ när jag kom hem från jobbet. Typ bara sådär. Och självklart när inte älsk är hemma. Så ingen som kan fixa den. Riktigt irriterande, fast egentligen inte så oväntat. Det har ju poppat upp nå konstiga rutor när man startat den ett tag. Men ändå. Nu måste vi säkert ominstallera den. Tur att vi köpt en extern hårddisk. Nu är det bara hoppas på att Kreta bildera har hunnit bli kopierade dit. Annars tror jag att jag kan ha lagt in dem på pappas dator också. Jag sitter på deras gammeldator nu förresten.

Nu ska jag strax sova, jag är så trött, så trött.
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0