Löningsdag

Måttligt kul att jag blev tvungen fara hem från jobbet efter 2½ timme idag. Att vara sjuk passar väl aldrig riktigt in, men det är en riktig miss att vara sjuk när man äntligen fick jobba en dag. Livet är inte alltid roligt.
Pratade med Älsk ikväll, han hade precis samma krämpor som mig och hade också farit hem från jobbet. Förhoppningsvis blir det inte värre än så här. Känner mig tjock i halsen och har varit riktigt orkeslös i kroppen. Dock ingen feber, och det tackar jag för. Huvudvärk är det också, och bara det kan ju få en att känna sig dassig normalt sett.

Nåja. Det går väl över. Förhoppningsvis innan helgen. Jag vill ju inte tillbringa enda lediga helgen som sjukling. Fast ibland får man väl inte välja. Vi får helt enkelt se, jag kanske mår bättre redan imorgon!

Har hunnit surra bort några timmar i telefon med Malin idag också. Tror det hann bli nästa tre timmars surr. Vi hann avverka det mesta från lågstadiet och frammåt. Snart är det dags för henne, och jag längtar så himla mycket tills klumpen är här! Ska bli så himla mysigt att få träffa liten :)

Tänkte visa några bilder jag tog i lördags på förmiddagen. Det var så himla fint ljus ute och en massa dimma. Fler sånna dagar tack, det är så roligt att fota när det är annat än grått, grått och åter grått. Men det verkar inte funka att ladda upp bilder, så jag får försöka någon annan dag.

Nu ska jag sätta mig och bläddra igenom Ikeas sida en sväng. Sen är det sängen som väntar för ögonen är tunga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0