Vinterland

Vintern är tillbaka. Tragiskt. Fast vad hade jag egentligen väntat mig? Det var ju nästan för bra för att vara sant med alla härliga dagar. Men nu får vi väl ändå hoppas att det var det sista ordentliga snöfallet för den här vintern iaf. Traktorn har då som tur var dragit av gården.

Jag har varit ledig idag. Tog semester  och hade egentligen som avsikt att pimpla eller köra skoter idag. Men vi var inte särskillt pigga på att vara ute när vi såg vädret. Så dagen har spenderats på cafet och hos Eriks föräldrar. Och kvällen har jag spenderat hos mamma och pappa.

Nu har vi kollat på kartorna också, och jag tror vi kan ha kommit fram till ett beslut. Och det känns bra. Jag ska rita upp det här nån kväll och se hur det ser ut på riktigt. Men i tanken känns det väldigt bra iaf.

Nu ska jag nog knyta mig. Ska ju upp imorgon också. Jag, mamma och mormor ska till luleå. Mamma och jag ska springa på stan och mormor ska hälsa på nån under tiden. Det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0