Snöoväder igen

Jag går mest och väntar på att våren ska anlända här uppe i norr, men de känns långt bort just nu. Idag har det snöat och blåst hela dagen, riktigt otrevligt väder. En sån där dag när man helst inte vill stiga utanför dörren. Men, jag har ju jobbat så jag har legat ute på en igendriven e4 med massa snörök. Näe, sånna här dagar står inte högt i kurs hos mig kan jag lova.

Och inte tog jag mig för att sova igårkväll heller som jag tänkte. Nejdå, jag började rita upp planlösningar och helt plötsligt var klockan halv fyra på morgonen! Dock sov jag ruskigt gott när jag väl lagt mig ner. Jag märkte inte ens att Erik for iväg, och jag brukar alltid vakna när han ska iväg annars. Nåja, jag var iaf glad att jag bytte bort mitt morgon pass till kvällspass istället kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0