Snabb dag

Den här dagen har bara rusat förbi! Vaknade pigg vid niotiden imorse, steg upp och gjorde mig iordning och lekte sen med Vilja här ute ett bra tag. Timmarna på jobbet bara flög förbi, Carina är så härlig att jobba med! Vi har skrattat mer än en gång kan jag lova! Ibland funderar nog kunderna vad fasiken vi håller på med. :)
Blev erbjuden att jobba på torsdag, och det vill jag ju som. Dock var det kvällspasset såklart, men jag har mitt hopp om att kunna byta det till dag. Det skulle vara så perfekt om jag får det, för då kommer jag hem ungefär samtidigt som älsk! För han kommer hem tidigt, riktigt tidigt för en gång skull! Så mysigt att ha han hemma ju=)

Ikväll har v varit förbi mamma och pappa, testade ta med Vilja. ´Måste höra sen hur det gick, om pappa fick nån reaktion. Förhoppningsvis inte, skulle vara så hemskt om jag inte kan ta in henne där i fortsättningen. Fick iaf hjälp med att sätta upp hundgallret i bilen, så nu är volvon redo för morgondagen.

Nu ska jag krypa ner i sängen, på riktigt. För tro inte att jag lyckades i´går heller, klockan blev alldeles för sent innan jag slet mig från soffan. Men imorrn ska jag ju upp tidigt, så det är ju bra om jag somnar i hyffsat rimligtid iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0