Nej!

Usch, känner mig mer död än levande just nu. Ont i huvudet och grmt segt i huvudet. Och ont i halsen. Fan, trodde halsontet skulle ge med sig under natten, men det har istället blivit värre. Får inte bi ännu värre nu, jag ska ju till Tvärån imorgon!

Igår var jag iaf på stan med mamma. Köpte inte så mycket, ett par jeans och ett linne. Men det var trevligt. Också var vi förbi hos mormors syster när vi skulle hem. Så himla söta de såg ut mormor och hennes syster. De var så lika till sättet och i alla rörelser.

Det har kommit ännu mer snö nu. Givande att det tinar när det ändå kommer ny på natten. Men jag såg att vädret såg väldigt bra ut för nästa vecka.

Nu ska jag hoppa i duschen, ska och jobba i tre timmar. Börjar kl 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0