Lördag

Har suttit och sett melodifestivalen ikväll, och föe en gångs skull var det faktiskt en av mina favoriter som vann! Tycker Malenas låt var suvverän faktiskt. Det var antingen den, Sarah Dawn Finer eller Måns som gällde för mig. Eller egentligen hade väl vilken låt som helst fått vinna bortsett från Snälla snälla.

Vi har gjort en liten ommublering ikväll, blev bra. Lite mer öppet och jag fick mig ett pysselbord på övervåningen:) Tidigare under dagen var vi iväg till Piteå också och grattade mormor. Fick en riktigt god smörgåstårta, så idag har jag syndat, minst sagt. Blev nämligen pizza till middag också. Nåja, nya tag imorgon.

Nu ska jag slå på senaste avsnittet av Grey´s, för det finns verkligen inget av värde på tv just nu.

Förresten har det töat på bra idag. Så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0