Helgen

Idag har jag chockat mig själv. Jag vaknade nämligen flera flera timmar tidigare än "normalt". Ja, redan före sju på morgonen! Och, här är det jag är mest imponerad över, -Jag steg faktiskt upp! Och detta efter en oplanerad festkväll! Det resulterar ju också i att jag är trött nu. Härligt!

Jo, igår blev det som sagt ett oplanerat alkoholintag. Älsk skulle och se hockeyn på cafet, men blev sen kvar där. Det var spelning och han var ölsugen:) Jag slöt upp först efter 22 någon gång och skulle egentligen bara dit och sällskapa. Men man blir ju som sugen när man ser alla andra dricka, så snabbt slank det ner cider efter cider. Det var nog den snabbaste och billigaste fyllan på vädligt länge. Strax efter tolv runda vi nämligen av och gick hem i kylan. Om två veckor blir det troligtvis repris, fast då med brorsan och Lissi:)

I övrigt har helgen varit lugn, fredagen for vi in till Luleå och fixade lite nya firrar eftersom vi hade massdöd i akvariet tidigare i veckan. Men nu har vi nya fina fiskar som simmar runt:) Och lördan ryckte jag in på jobbet i några timmar. Idag tog jag med mig mamma till Antnäs möbler och tittade på rean, men det fanns ingenting jag suktade efter. Eller jo, det fanns det väl, men självklart var det inte rea på de sakerna. Ikväll har vi varit över till Eriks föräldrar och hälsat på. Och jag har faktiskt sett Beck. Jag som aldrig varit intresserade av de filmerna förr har helt plötsligt börjat tycka de är rätt bra. Tur man kan ändra sig:)

Nu har klockan slagit tolv, så jag ska fylla i min akassa och sen hoppa i säng, för som sagt, jag är trött nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0