090316

Varför ska det behöva frysa på när det tinat så bra nu. Det blir så halt ute, jag var alldeles nyligen påväg att göra en vurpa på bron. Det har droppat fint med vatten precis på första steget. Till och med Vilja har svårt att stanna, hon kanade ut på vägen när hon skulle göra en tvärvändning. Tur det inte kom någon bil, för de brukar gasa på ganska fint här utanför.

Det känns förresten som att jag blev snuvad på en hel dag med älsk, trots att det egentligen handlade om några timmar. Men, det är väl förhoppningsvis bara en kortare period de ska ha det så här. Jag vill ju han han hemma:)

Nu ska jag krypa ner i sängen, jag har fått sån huvudvärk sen jag kom hem. Mindre kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0