090603

Vad veckorna går fort! Ja hinner inte med! Men så länge det går fort mån-tors är jag nöjd. Fre-mån får hemskt gärna gå sakta:) Och imorrn är det ju torsdag igen, så härligt! Älsk är snart hemma igen med andra ord=)

Som sagt, veckan har rullat på, måndag jobbade jag och tisdag tänkte jag egentligen följa med pappa till Svensbyn och fiska. Men då ringde Malin och meddelade att hon också var ledig tisdag! Bättre kunde det ju inte bli, så jag for och var med henne hela dagen istället! Vi spenderade nästan hela dagen på stan, åt och fika, och i övrigt tittade vi mest runt. Lyckades träffa Nettan inne på Strand också, och det var oväntat, men kul=) Inte ofta man ser henne nu för tiden.
Vi avrundade med att fara till Blomsterlandet och Växtriket för att jag skulle köpa lite sommarblommor. Dock fanns inte de sorterna jag ville ha, så det blev mest perenner. Skulle vilja flytta om i stora blombänken också, förstår inte hur jag tänkte förra året när jag placerade ut alla perenner. Kańske för att jag inte visst vad något var som det blev som det blev?

Idag har jag jobbat åter igen, och samma imorgon. Fick byta pass till 8-16 imorgon - skönt. Jobbigt att stiga upp, men ruskigt skönt att gå hem tidigt för en gångs skull! Men sen är jag ledig hela helgen lång:) Blir nog till att klyva veden och fixa på ute, om nu vädret tillåter det så att säga.

Nu ska jag hoppa i duschen, sen måste jag försöka sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0