Yrsel

Jaha, det var den semestern. Jag är nu istället sjukanmäld. Jag har yrsel till förbannelse. Fick krypa från sängen till toan idag. Vilja tittade på mig som att jag var helt från vettet. Så länge jag sitter helt still mår jag rätt okej, men minsta lilla rörelse med huvudet så börjar allt runt i kring att snurra. Och det snurrar så mycket att jag blir illamående och tillslut spyr. Väldigt otrevligt, minst sagt.
Vårdcentralen menar på att det är kristaller i örat som är på villovägar och att det kan sitta i allt från några dagar upp till två veckor. Jag hoppas jag är bra tills imorrn.
Jag sover mest bort dagarna, för nå snurrar det minst. Dock vaknar jag upp mitt i sömnen av att jag är yr, så vidare sammanhängade sömn blir det inte.
Jag som hade tänkt gå på marknaden i Luleå i veckan, men som jag är kan jag absolut inte köra bil. Jag skulle nog vara över allt annat än på min sida av vägen.

Nu längtar jag mest efter älsk. Och få krypa in i hans famn. Då skulle jag må bättre. Men än är det två dagar kvar. Längtar efter han.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nej men usch vad otrevligt! Hoppas du blir bra snart! Krya på dig! :)

2009-07-07 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0