Slut i huvudet!

Det blev absolut ingen lugn start på jobbet. Igår var det folkat hela dagen och vi var tre i kassan. Men det gick iaf. Idag var det otroligt mycket mer folk och vi var fortfarande bara tre i kassan. Köerna har varit längre än vad jag någonsin varit med om tidigare, men konstigt nog har jag ändå inte hört ett endaste klagomål eller önskan om att vi ska öppna mer kassor. Kanske förstod de att vi hade fullt upp? För tro mig, hade vi haft fler kassor att öppna, så hade vi gjort det.

Imorgon är jag ledig, underbart skönt! Ska eventuellt in till Piteå, och ska eventuellt till Tvärån. Alva fyller 3 år imorgon nämligen:) Jag har köpt en underbart söt jeansklänning som hon ska få av oss:)

Nu ska jag se lite Stockholm - Arlanda, och sen mysa lite med världens bästa sötnos! Jag älskar han så otroligt mycket! Han är helt enkelt världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0