Första Juli

Idag kan man verkligen säga att det varit varmt! Men det är bara skönt:) Däremot skulle det hemskt gärna få vara svalt inomhus. Men, man kan väl inte få allt.

Jag har varit i Piteå idag, klippt mig och strosat på stan. Håret blev kort. Kanske aningens för kort känner jag ibland. Jag känner inte igen mig själv. Men det blir säkert bra bara jag vänjer mig. Kanske inte konstigt det blev skillnad eftersom jag klippte mig senast i januari, ett halvt år sedan! Jag som brukar springa lite titt som tätt hos frissan annars.

Eftermiddagen spenderade jag hos mamma och pappa. Åt tacos och somnade på soffan i 1½ timme. Nu måste nog jag och Vilja ut känner jag. Värmen här inne är helt galen! Kanske ska ta oss en cykeltur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0