090719

Vi hade en underbar dag ute på stugan igår! Vi hann med lite boulespel, pilkastning och självklart fiske. Också åt vi gott såklart. Det är så himla mysigt där ute när alla är samlade. Fisketävlingen gick väl inget vidare för någon av oss bortsett från Kristina som hinkade upp fisk. Jag lyckades med tre borrar under tävlingen, och en gädda tidigare under kvällen.

Älsk och jag hade 6 år igår också. Dock blev det inte så mycket firande då eftersom vi var ute på stugan hela dagen. Vi tänkte nog fara ikväll och äta gott istället. Nu ska jag förresten gå och väcka han så vi kanske får något gjort idag. Kanske hinna träffa Jocke och Ariane en sväng, för jag tror de skulle fara hem idag. 

Imorgon väntas jobb också, nu känner jag mig tillräckligt frisk för det. Äntligen! Dock hade jag ju väldigt gärna varit ledig eftersom älsk börjar sin semester nu. Men det är ju inte allt för många veckor tills jag har semester också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0