090710

Kristallsjukan är riktigt otrevlig måste jag säga. Att ligga sjuk under sin semestervecka är inte att hurra över. Igårkväll slog yrseln  till igen. Jag kände mig ju bara småfull under dagen igår. Men efter jag pratat med älsk och berättat om mina planer för idag slog det till. Jag blev så rädd att jag skulle bli lika dålig som i tisdags, så pappa fick komma och hämta upp mig och jag sov hos dem. Det är ingen höjdare att vara ensam när man inte kan gå rakt eller röra sig det minsta utan att hela världen snurrar för en. Som tur var blev det inte lika illa idag som tisdagen var, men tillräckligt dålig för att inte kunna göra något annat än se halva program på tv och sova.

Jag har en hel del jag skulle behöva göra istället för att ligga här. Nu blir det inte av ser det ut som. Jag har bett älsk fara till stan imorgon och fixa lite saker som måste göras. Sånt jag egentligen skulle gjort under veckan. Nu ska jag krypa ner i sängen, ögonen håller på att falla igen. (trots att jag sovit största delen av veckan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0