Vilken dag?

Känns konstigt att det är onsdag imorgon. Troligtvis eftersom älsk har farit ikväll och för att jag har jobbat söndagstider idag. Nåja, resten av veckan bör gå himla fort då med andra ord, eftersom huvudet tycker det är måndag imorgon.

Jag sitter och myser i våran nya soffa nu. Den är helt underbar! Skulle vilja få ligga kvar i den i flera dagar bara för att! Sitter och mumsar på hallonpaj också. Blev tvungen göra den ikväll då jag vart så sugen i flera flera dagar. Och för att mitt nya liv börjar imorgon. Hur nu det ska gå med lunchen eftersom jag inte hunnit med att göra någon matlåda ikväll. Nåja, får väl köpa en viktväktarfrysmat eller nått sånt.

Hittade mig en ny filt idag också, från Jysk. Underbara ullplädar! Det är verkligen bland det bästa jag vet. Köpte ju en jättefin filt på Ikea också, dock i acryl. Men de spelar egentligen ingen större roll.

Nu tänkte jag krypa upp i hörnet av soffan och slå igång nån serie på tv. Eller kanske Sex and the city filmen som jag än inte tagit mig för att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0