Vilodag två

Ännu en dag som jag uträttat absolut ingenting på. Älsk och jag for på cafet och slog ihjäl några timmar. Jag hittade ett intressant program där som jag såg. Väl hemma kom jag på att jag skulla sätta i toningen i håret, så ringde mamma och boka in mig hos henne för lite hjälp. Jag är hopplös med hårfärger och vill inte göra det på mig själv nämligen. Tog mig en prommis dit med Vilja men fick sen hämtning av Erik. Sen började jag med middagen som drog ut på tiden. Inte särskillt ovanlig måste jag väl säga. Det är sällan vi äter "normal" middagstid där runt 17-18, utan det är allt som oftast först efter klockan åtta middagen står på bordet.

Jaja, håret blev iaf typ orange. Iaf känns det så, så jag kanske måste och investera i en ny toning imorgon efter jobbet. Vi får se, jag kanske hinner smälta det tills dess. Nu börjar det bli dags för sängen eftersom jag ska jobba imorgon, skulle bara behöva bli lite trött också. Och det dröjer nog nån timme innan jag är trött efter de här två vilodagarna.

På tisdag är det förresten fettidsdag. Lite småjobbigt men jag tror jag ska ta en fuskdag då. Egentligen hade jag velat baka egna semlor, men hur lyckat är det då? Ska jag ha det i frysen kommer jag ju bli tokig! Jag ska faktiskt äta semla imorgon också, men den har jag planerat in så det är ingen fara=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0