Helgen

Usch så segt det är att ta sig in på blogen. Har varit så senaste dagarna och då ids jag inte. Har jobbat idag, fick rycka in extra då min kassachef var sjuk. Lika igår, fast då hade jag redan jobb, men fick fler timmar istället. Och fler timmar på söndagar, det tycker vi om! Ger bra med pengar:)

Annars har helgen varit skön. Fredag for jag och älsk till Tvärån och hälsade på. Vi blev där ett par timmar och myste med barnen. Så underbart! Fick även se deras små hästar Ferrari och Rasmus, jättesöta var dem.




Senare på fredagskvällen for vi till Nettan och Martin, spelade lite kort och surrade. Så trevligt så=)
På lördag var det ju Alla hjärtans dag. Tycker egentligen det är lite..hmm..jaa..det känns som att den enbart är till för handeln. Jag menar, jag älskar ju Erik lika mycket idag när det är en helt vanlig blåmåndag som om det är alla hjärtans dag. Nåja, vi for till Cafet och åt plankstek iaf och såg sen film resten av kvällen. Och på tal om film, vilka jäkla skumma filmer det var!  Lars and the real girl och Bickford Schmeklers. Kan inte förstå vart jag hittat dem under komedi kategorin? Nåja, de var väl sevärda, men hade jag skulle nog inte se dem en gång till. De var lite för underliga för mig.

Nu ska jag proppa in lite mer ved i kaminen, fortsätta drömma och läsa om husen och invänta att tröttheten ska komma. Jobbar ju faktiskt imorgon också, även om det bara är 3 timmar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0