Snöoväder

Vilket himla väder det varit idag! Det var inte roligt på något sätt efter e4an kan jag lova. Snörök som bara den och traffiken rullade på i 60-70 km/h nästan hela vägen hem. Nåja, jag tog mig ju hem iaf! Älsk kommer snart också, planet var två timmar försenat. Fast det var nästan väntat när man sett vädret. Men det ska bli otroligt skönt att få hem han:)
Dock ska jag ju jobba i helgen, men imorgon får vi ju iaf vara lediga tillsammans!

Annars har det inte hänt så mycket. Jag har skottat innan jag for på jobbet för jag trodde inte traktorn hade varit, och jag skottade när jag kom hem igen, för jag trodde fortfarande inte att traktorn hade varit. Men det hade den visst det. Den dyker dock upp imorgon igen som tur är, för nu syns det knappt att jag skottat. Blä, himla snö.
Jag borde kanske iaf låtsas tycka om den nu när jag köpt skidor, men jag tyckte det var så bra med alla färdiga hårda skoterspår på isen, och skare så man man kunde gå vart man ville. Men det kanske kommer tillbaka, vi vet väl alla hur de brukar vara? Först öser det ner snö, sen blir det blida efter någon dag. Vi får väl se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0