Skidtur på isen

Idag plockade jag åter fram mina skidor (Eller vadå plocka fram? De har legat i bilen sen jag åkte sist) och tog mig en tur nere på isen. Så himla härligt det var! Vackert väder och nästan ensamma på isen. Hittade ett utmärkt spår att skidra i också. Däremot hittade en hund igen oss. En liten söt spetsblandning. Vi blev tvugna vända om så att vi hittade igen ägaren. Så fick hundarna busa lite på isen också, för lillhunden var precis lika energisk som Vilja är. Det var faktiskt som en Vilja i miniförpackning:)

Sen har jag jobbat ikväll också. Hann med bra på jobbet så nu har jag nästan byggt färdigt. Nu ska jag fixa ihop lite middag och sen väntar jag att älsk ska komma hem om dryga timmen. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0