Lediga dagar

Okej, är det bara för migg blogg.se dummar sig? Skrev ett inlägg igårkväll men de la ner helt plötsligt. Nu ligger det i utkast och det känns sådär att lägga ut det i efterhand.

Hur som haver, jag är ledig idag igen. Och imorrn också för den delen. Nåja, förhoppningsvis bara den här månaden det är såhär dåligt med jobb för min del. Jag har spenderat dagen med städning. Fast det går ju inte så fort, för jag hamnar alltid här framför datorn och tittar på olika hus och läser runt lite grann. Men nu är det iaf bara skurningen kvar här på nedervåningen. Skulle dock behöva ta tag i övervåningen också.

Det har varit kallt idag också, så jag har inte gjort många minuter utanför dörren. Nu är det visst bara en 7-8 grader kallt, men jag tror jag låtsas som att jag inte vet om det. Nog för att Vilja skulle behöva få gå ut på prommis, men iom at

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0