Helgen är över

Efter två dagars jobbande är det dags för ledighet igen. Det blir en riktigt tam vecka det här som kommer, jobbar endast onsdag och torsdag¨, fast bara eftermiddag ena dagen. Ja, och lördag också för den delen. Offrade min enda lediga helg eftersom jag hade så pass lite jobb under veckan. Nåja, det ser ut att ljusna så småningom. Det talas nämligen om att från och med nästa schemaperiod ska jag få gå på min kollegas helger, istället för hennes OCH mina egna. Och det låter ju bra, för då är det heldagar alla helger=)

Annars har helgen varit väldigt lugn. Vi har bara tagit det lungt, bläddrat bland hus och mått gott. Igårkväll såg vi Bolt, och det var verkligen en film för mig. Jag var tvungen gå och krama om Vilja och Saga efter den:)
Ikväll hade jag tänkt att vi skulle över till svärisarna mina, men Eriks ena lillebror är här nu, så det får vänta till nån annan gång. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0