Bokat och klart!

Nu är resan bokad! Känns så kul! Hotellet känns som att det kommer bli bra, och så även sällskapet:) Älsk och jag så klart, också mamma, pappa, morbror och hans fru. De är alltid härliga att ha med sig på resa!
Åh, jag längtar redan!

Här ska vi bo http://www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Grekland/Kreta/Agii+Apostolix+Chania+Stad+x+Kato+Daratso/Agii+Apostoli/Apartments/Stellina+Royal.htm?Search=True&CountryTrackerId=6145&Season=Summer&DestinationTrackerId=31772


Vi har varit över hos Eriks föräldrar idag. Fått hjälp med att klippa kattstackarn. Huvva vilka tovor hon får! Och de sätter sig alltid klistrade mot huden så det är ruskigt svårt att få bort dem.
Annars har jag varit en sväng till Holsträsket idag. Vilja och jag var där och mådde gott i solen. Så underbart väder!






Kommentarer
Postat av: Nettan

Härligt! Vilket fint hotell ni ska bo på! När far ni? =)

2009-02-02 @ 11:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0