090219

En väldigt händelselös dag. Jag har inte gjort många knop. Och det är nästan jobbigt att göra ingenting. Det känns som så bortkastad tid. Jag har alltså roat mig med att titta i huskatalogerna som kom idag, tittat på Desperate housewifes och sparkat boll med Vilja. Och lagat mat förståss. Min prommis jag hade planerat in blev inte av. Tyckte det var lite för kallt trots att det bara varit 15 grader idag. Nåja, nästa vecka visade de betydligt skönare väder. Så då kan jag åka skidor igen! Jag skulle nyss passa på att få bort lite tovor från Saga, men det tänkte inte hon. Låg inte stilla en sekund, så det slutade med att hon gick ut. Vilja ligger under köksbordet och sover, och jag, jag väntar mest att älsk ska komma hem. Planet var sent - idag igen. Men nu är det nära, och jag längtar så tills jag får kramas med han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0