Kyligt

Det är kallt idag. Alldeles för kallt för min del. Som tur var ville inte Vilja heller vara ute någon längre stund.
Idag är planen att ställa upp julgranen och eventuellt börja sy på väskan. Kan hända att jag börjar virka mina vantar istället för sy väska. Vi får se. Också ska det städas så klart. Ingen idé att plocka fram julgranen och göra fint om det ändå är dammigt och jävligt.

Igår var jag i Luleå i stort sett hela dagen. Brorsan ringde kl 10 och ville jag skulle komma in så han kunde handla på jobbet. Var väl där till kl 11, så jag hann träffa Elias och Molle en sväng. Stannde och surrade lite med Hanna innan jag for vidare för att söka julklapp till Älsk.
Jag var förbi hos Malin och Tobbe också och träffade Lucas! Lilla stjärnan! Helt underbar! Så otroligt söt. Hann faktiskt med att hålla han en sväng innan jag skulle vidare hem till Vilja. Alltså man smälter ju av småbebisar. Jag kan som inte slita blicken från dem. Och Lucas var världens gulligaste!

Nu är det dags att ta tag i det här med julgran och städning. Sen blir det en sväng till mamma och pappa för att kopiera en tredje omgång med arbetsgivarintyg. Nu hoppas jag att a-kassan blir nöjd så jag får ut pengar från dem nån gång. Det har ju "bara" gått två månader sen jag började stämpla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0