Jul Jul strålande Jul

Vi kanske är lite tidiga, men nu är årets första julskinka gjord. Erik önskade en förra helgen så jag köpte helt enkelt hem en liten en när jag var och handlade. Gott var det kan jag lova.



Denna dam tyckte också det var gott, minst sagt.


Vilja Har skällt fast en älg ikväll. Här ute på gården. Tur det inte var jag som gick ut med henne. Jag var iaf ut och kollade varför hon skalla så mycket och då pekade älsk ut en älg åt mig. Mitt på gården i våran jordhög. Svärfar och Felix kom över och kollade. Lite för nära tyckte jag nästan de gick, då jag själv stod på bron och tittade. Fast jag är ju lite rädd för älgar också.

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej vännen! Vilken fin blogg du har! :] Jag är på på torsdag, snackat med Madds också och hon ville gärna haka på hon också. Vi kan ju ringas på onsdag kanske och lägga upp lite planer på när, var och hur... kram på dä!

2009-12-07 @ 22:34:22
URL: http://hannahaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0